Op deze pagina vind je alle info rondom jouw bestelling, retouren, verzenden en klachten!
VERZENDMETHODES
- Afhalen in de winkel: Woon jij in de buurt van Nijmegen, of ben je van plan een dagje naar Nijmegen te gaan? Haal dan jouw pakketje gratis af in onze winkel! Afhalen kan binnen de normale openingstijden in onze winkel.
- Verzending: Al onze pakketten worden opgehaald door Velocity, fietskoeriers. Hierna gaan ze naar het sorteercentrum en zullen de zendingen of met fietskoerier of een andere vervoerder worden bezorgd!
Gekozen voor afhalen maar wil je het pakket toch liever laten verzenden? Dat kan! Stuur ons een mail en vermeld je ordernummer. Wij zullen een betaalverzoek versturen voor de verzendkosten en je pakketje naar je toe verzenden!
VERZENDKOSTEN
- Pakketten Nederland: € 4,95 Gratis verzending vanaf €100,-
- Pakketten België & Duitsland: € 6,95
- Pakketten Europa: vanaf €15,00.
- Pakketten Wereld: vanaf €40,00.
TOEVOEGEN/SAMENVOEGEN VAN BESTELLINGEN
Al een order geplaatst en toch nog iets vergeten? Of wil je graag nog iets toevoegen? Dit kan! Volg de onderstaande stappen
- Plaats een nieuwe bestelling met de items die je bent vergeten of wilt toevoegen
- Kies bij het afronden van de bestelling voor ‘ophalen in de winkel’ zo worden de verzendkosten niet twee keer berekend.
- Voeg een opmerking toe aan de nieuwe order. Vermeld hierin samenvoegen met ….. vul het ordernummer, van de eerst geplaatste bestelling, in op de puntjes.
Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op via de mail
TRACK & TRACE
Zodra jouw order is verzonden ontvang je op het door jou ingevoerde adres een mail met de track & trace link voor jouw order. Mailtje kwijt, per ongeluk verwijderd of niet goed ontvangen? Neem gerust contact met ons op via de mail, dan zoeken wij de track & trace code voor je op!
RETOURNEREN
Items retourneren? Dat kan, lees hieronder alle voorwaarden voor het retourneren.
- Vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, heb je de artikelen 14 werkdagen op zicht. Binnen deze 14 dagen is het mogelijk een item te retourneren.
- Is je order gratis verzonden maar kom je onder de €100,- na het retourneren dan zullen wij achteraf nog €4,95 verzendkosten in rekening brengen. Dit bedrag zal verrekend worden met het terug te betalen bedrag.
- Voeg altijd het volledig ingevulde retourformulier toe aan de retourzending. Formulier kwijt? Verder op deze pagina vind je nogmaals het formulier.
- Retouren worden teruggestort in euro's. Wonder for Kids is niet aansprakelijk voor eventuele koerswisselingen.
- De zending dient binnen de datum van aflevering en 14e zicht dag retour gepost te zijn, de datum van de poststempel geldt.
- De terugzending dient voldoende gefrankeerd te zijn, op eigen kosten.
- Artikel(en) zijn ongebruikt en onbeschadigd.
Mocht je bestelling niet aan deze voorwaarden voldoen dan wordt de retourzending niet door ons in ontvangst genomen. Het pakket gaat dan retour naar de opgegeven afzender.
De portokosten die bij het terugzenden verbonden zijn, zijn voor rekening van de opgegeven afzender.
RETOURADRES:
Wonder retouren
Houtstraat 46
6511JP Nijmegen
*Voeg altijd een notie met je naam & ordernummer of kopie van de factuur toe, dit helpt ons om de retour z.s.m. te verwerken.
RETOUR ONLINE AANMELDEN
Wil je iets retourneren? Je kan je retour online aanmelden in je account
- Log in en open je order overzicht
- Selecteer de order waarvan je items wilt retourneren
- Klik op de button ‘artikelen retourneren’. Selecteer welke artikel je wilt retourneren, dit doe je door de aantallen van het item te veranderen.
- Geef de reden van de retour aan: dit helpt ons met het verbeteren van onze online service!
- Klik de button versturen, je retour is nu aangemeld en kan op de post!
- Pak de artikelen netjes in en voeg een notitie toe met je naam & ordernummer aan het pakket
- Zodra je retour zending bij ons is geleverd, zullen wij de retour beoordelen. Je ontvangt een e-mail als de status van je retour wordt aangepast je kan de actuele status van je retour ook volgen in je account.
RETOUR FORMULIER
Bijgevoegd aan je pakket vind je een retourformulier, voeg deze altijd, ingevuld, toe aan de retourzending. Ben je het retourformulier kwijt of zat deze toch niet in het pakket? Hieronder vind je nogmaals het retourformulier.
ITEMS OMRUILEN
Let op: het is niet mogelijk bestelde items om te ruilen in onze webshop. Wil je een ander item of maat ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling in onze webshop
TERUGBETALINGEN
Zodra wij de retour hebben ontvangen zal de terugbetaling hiervan in dezelfde week plaatsvinden. Houdt er rekening mee dat het 1.a 2 werkdagen kan duren voordat het bedrag daadwerkelijk op de rekening staat.
Let op: terug betalingen worden gedaan onder de naam Rock that label B.V.
Vragen rondom terugbetalingen? Neem dan contact met ons op via de mail
KLACHTEN PRODUCTEN
Helaas kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over jouw bestelling of het ontvangen item. Wij vragen in dit geval contact op te nemen met onze klantenservice via de mail
Graag verzoeken wij de e-mail te voorzien van de volgende informatie, zodat wij jouw klacht zo snel mogelijk kunnen behandelen:
- Aankoopbewijs (factuur of bankafschrift)
- Aankoopdatum
- Naam item, zoals vermeld op onze sticker.
- Duidelijk foto van het item en de klacht.
KLACHTEN LEVERING
Helaas komt het wel eens voor dat een pakket niet goed worden geleverd, beschadigd is of zelfs kwijt geraakt. Is jouw pakket foutief geleverd, beschadigd of vermoed je dat jouw pakket ‘kwijt’ is? Meldt dit dan zo snel mogelijk binnen 24 uur aan de klantenservice via de mail
Vermeld in jou e-mail de volgende info:
- Voor en achternaam
- Adres
- Ordernummer
- (Foto van het beschadigde / foutieve pakket.)
- (Screenshot van de track & trace)
Wij zullen direct contact opnemen met de desbetreffende vervoerder. Zij zullen een onderzoek starten. Let op: dit onderzoek duurt vanaf de aanmeld datum circa 2 weken. Wij zullen alle eventuele tussentijdse updates over de zendingen uiteraard doorsturen.